Po raz drugi ASTA-NET bierze udział w prestiżowym, niezależnym rankingu wielkopolskich marek. Pomysł i idee Wielkopolskiego Rankingu Marek opracowała Wielkopolska Rada Przedsiębiorczości działająca przy Wielkopolskim Klubie Kapitału.
W ubiegłym roku ASTA-NET znalazła się w pierwszej dziesiątce rankingu, poddając się ocenie prowadzonej w oparciu o metodologię wypracowaną przez partnerów merytorycznych badań – Grupę Fresh, SAWYER należący do grupy DGA oraz TNS Polska. Analiza ta została przeprowadzona w podziale na dwie kategorie – marki należące do sektora B2B oraz marki z sektora B2C.
W tym roku ASTA-NET wspólnie ze spółką ASTA-BUD, debiutującą w rankingu, stanęły w szranki ze znanymi wielkopolskimi markami, jak jeden z największych w Polsce producentów żywności Kupiec i znany zapewne straszeniu pokoleniu Biały Jeleń.
Podczas, gdy dokumentacja obu spółek Grupy ASTA, badana jest przez wielkopolskich specjalistów ekonomii i nie tylko, internauci mogą głosować na ASTA-NET i ASTA-BUD w konkursie na najbardziej rozpoznawalną markę w regionie, do czego gorąco zachęcamy
Zagłosuj na ASTA-NET i ASTA-BUD