Kasowniki w autobusach pilskiego MZK mogą mieć problem ze „skasowaniem” biletu elektronicznego.
O problemach technicznych na swojej stronie internetowej poinformował Miejski Zakład Komunikacji. Na skutek awarii, po przyłożeniu do czytnika w autobusie karty doładowanej biletem okresowym, zamiast informacji o zatwierdzeniu biletu, wyświetlany jest komunikat: karta nieważna.
- Osoby, które posiadają PKM doładowaną biletem okresowym , lub posiadają prawo do bezpłatnych przejazdów proszone są o kontynuowanie podróży, pomimo komunikatu „karta nieważna” - informuje MZK.
Awaria uniemożliwia również korzystanie z Elektronicznej Portmonetki.
- Osoby z załadowaną Elektroniczną Portmonetką prosimy o zaopatrzenie się czasowo w bilety jednorazowe papierowe, lub o zakupienie biletu w automacie biletowym bądź u kierowcy – zaleca MZK.
Na razie nie wiadomo, kiedy usterka techniczna zostanie usunięta.