Burmistrz Złotowa Adam Pulit zlecił przeprowadzenie w Urzędzie Miasta i jednostkach miastu podległych trzech audytów.
Pierwszy z nich ma za zadanie przeanalizowanie funkcjonowania i sposobu zarządzania urzędem oraz rozłożenia pracy na poszczególnych stanowiskach. Czy szykują się duże zmiany?
– Struktura, która dzisiaj funkcjonuje, jest strukturą z lat 90. - dopisana do małej gminy z mniejszą liczbą zadań, które się w tym czasie zmieniły. Widzę też, że u sąsiadów podobnie są organizowane urzędy. Tych komórek, wydziałów jest więcej, ściśle sprecyzowanych - mówi Adam Pulit, burmistrz Złotowa.
Drugi audyt poświęcony jest zapotrzebowaniu na energię elektryczną pod kontem realizowanych w bliskiej przyszłości wspólnych zamówień na prąd, co ma dać spore oszczędności. Wartość przetargu, który zostanie ogłoszony być może jeszcze w kwietniu, to milion złotych. Trzeci audyt ma pomóc w oszacowaniu majątku miasta oraz opracowaniu zapotrzebowania na zakup ubezpieczeń, zarówno majątkowych, jak i pracowniczych na życie.