Drugie miejsce Parku Ryb Słodkowodnych z Trzcianki w wielkopolskim plebiscycie. W konkursie brało udział 28 wielkopolskich atrakcji.
Mimo drugiego miejsca atrakcja odniosła duży sukces promocyjny.
- Park Ryb zajął w plebiscycie drugie miejsce. Wyprzedził nas Hotel nad jeziorem Białym w Skorzęcinie. O wynikach konkursu decydowali mieszkańcy Wielkopolski. Należy przyznać, że mobilizacja mieszkańców naszej gminy i przyjaciół z zaprzyjaźnionych miast była bardzo duża. Tylko w ciągu niespełna 10 dni trwania plebiscytu na nasz Park Ryb Słodkowodnych oddano blisko 21.600 głosów - mówi Iwona Moraczyńska-Lilleeng, kierownik referatu promocji, kultury i sportu w UM Trzcianki.
Tylko 250 głosów zdecydowało o przegranej Parku Ryb Słodkowodnych z Hotelem w Skorzęcinie. Dzięki drugiemu miejscu, atrakcja wygrała kampanię reklamową o wartości 3 tysięcy złotych, w największym w regionie dzienniku - "Głos Wielkopolski".
Plebiscyt o nazwie "Turystyczny hit Wielkopolski", miał na celu popularyzację najciekawszych miejsc turystyczno-wypoczynkowych w regionie. Konkurs zorganizowany został przez "Głos Wielkopolski".
Obok trzcianeckiego parku, na wysokich miejscach znalazła się również Stara Stajnia w Wieleniu, Agroturystyka Sielankowa Zagroda Pod Modrzewiem oraz Stary Browar w Poznaniu.