Bardziej nowoczesny, minimalistyczny i nawiązujący do bryły budynku - taki jest nowy logotyp Regionalnego Centrum Kultury w Pile, ufundowany przez TV Asta.
Prezentacja odbyła się przy okazji przedstawienia programu artystycznego na jesień i zimę. Jak zapewnia dyrekcja będzie bardzo kulturalnie.
- Ten odświeżony logotyp jest bardziej trafiający, elegancki, bardziej sugestywny. Ten minimalizm wizerunku jest bardziej zauważalny. Mam nadzieje, że to logo będzie zaakceptowane przez wszystkich tych, którzy odwiedzają naszą placówkę - mówi Mirosław Nalepa, zastępca dyrektora RCK.
Autorem projektu nowego logotypu jest pilanin Rafał Fronda, pracujący na co dzień w poznańskiej firmie reklamowej. Wykonanie projektu zleciła TV Asta i podarowała go w podziękowaniu za dobrą współpracę Regionalnemu Centrum Kultury, bo jak wiadomo to tutaj odbywają się najbardziej emocjonujące imprezy, które mogą państwo oglądać na antenie.
Jeśli już o imprezach mowa to jesień w RCK zapowiada się bardzo kulturalnie. Zaczęła się od 41. pierwszego Krakowskiego Salonu poezji z Anną Dymną. W sobotę z kolei w Pile zagra uznany zespół Kroke, eksperymentujący z jazzem oraz muzyką współczesną. Dużym przedsięwzięciem będzie koncert Queen symfonicznie. Koniec października to coś dla widzów o mocnych nerwach bowiem przed nami XVI Przegląd Filmów Grozy. Listopad nie może obyć się oczywiście bez festiwalu teatralnego „Teatr pasja rodzina”, podczas którego po raz szesnasty deski miejskiego teatru gościć będą najlepszych polskich aktorów. Szczególna propozycje znajdą również w RCK panie, bowiem po raz kolejny rusza cykl warsztatów Czas kobiet.