Widzisz jakąś awarię lub szkodę na terenie miasta? Zgłoś ją do straży miejskiej. Dzięki elektronicznemu systemowi zgłoszeń każdy z mieszkańców będzie mógł dowiedzieć się na jakim etapie jest jego interwencja.
- Ten system pozwala nam zrobić to co my prowadziliśmy w pewnym sensie już od jakiegoś czasu. W związku z tym, że nam się to sprawdziło, udostępniamy ten system mieszkańcom miasta. To jest typowy system zgłaszania nieprawidłowości, nieczystości na terenie miasta, bo straż zajmuje się głównie zdarzeniami porządkowymi i takie zgłoszenia są dla nas najbardziej wartościowe - tłumaczy Wojciech Nosek, komendant Straży Miejskiej w Pile.
Każda osoba, która napisze lub zadzwoni do Straży Miejskiej w Pile, po podaniu kontaktu do siebie, będzie mogła otrzymać informację zwrotną. Dzięki temu będzie mogla dowiedzieć się kto odebrał zgłoszenie, na jakim etapie realizacji jest w danej chwili oraz kto za nią odpowiada.
Po odebraniu zgłoszenia, na miejsce wysyłany jest patrol, który ma sprawdzić zgłaszany problem. Potem podejmowane jest działanie, albo przez strażników, lub przez zieleń miejską, w zależności od tego, kto jest właścicielem gruntu, na którym jest coś nie tak. Usterka, bądź interwencja powinna być rozpatrzona w ciągu 48 godzin. Telefon alarmowy, na który można takie interwencje zgłaszać to 986.