II edycji Pilskiej Akademii Umiejętności

---

Biznesplan, marketing, reklama – te i wiele innych zagadnień to tematyka zajęć podczas zainaugurowanej II edycji Pilskiej Akademii Umiejętności. Młodzi ludzie będą zdobywać szlify w biznesie oraz rywalizować ze sobą.

To przede wszystkim młodzież, która ma ochotę poddać się ciekawej przygodzie, popracować z przedsiębiorcami, ale też troszeczkę dowiedzieć się o sobie, rozwinąć takie kompetencje, jak praca w zespole, rozwiązywanie problemów, a przy okazji być może rozwiązać problemy, z którymi na co dzień nie radzą sobie przedsiębiorcy - mówi Beata Dudzińska, zastępca prezydenta Piły.

Uczestnicy akademii to młodzież z pilskich szkół ponadgimnazjalnych zebrana w sześciu trzyosobowych zespołach. W skład zespołów wchodzą także przedsiębiorcy, a przez trudy młodzież biznesu przeprowadza kadra składająca się z trenerów biznesu. Młodzi ludzie uczą się między innymi jak zbudować plan marketingowy, jak wykonać film reklamowy. I to właśnie filmy na koniec edycji będą rywalizować o główną nagrodę, czy bon w wysokości 500 zł dla każdego uczestnika zwycięskiego zespołu.

Spodobał Ci się ten artykuł? Podziel się nim:

Komentarze
© Copyrights 2019 asta24.pl Agencja Interaktywna Sun Group