W budynku Inwest-Parku odbył się finał Pilskiej Akademii Umiejętności. W drugiej edycji, uczniowie pilskich szkół średnich, rywalizowali ze sobą na opracowanie najlepszej strategii marketingowej dla lokalnego przedsiębiorcy.
- Dziewięć zespołów rywalizowało przez kilkanaście tygodni, budowało zespół z przedsiębiorcami pilskimi, poznawali rynek pilski, to było bardzo ważne, aby już na tym etapie zetknąć ich z realiami naszego rynku pracy i zachęcić do tego żeby poważnie rozważyli swój rozwój zawodowy właśnie w naszym mieście. - mówi Beata Dudzińska, zastępca prezydenta Piły
Pilska Akademia Umiejętności ma uczyć nie tylko gospodarności, pracy w grupie czy wystąpień publicznych, ale także dzięki niej uczestnicy poszerzają swoją wiedzę o zagadnienia związane z marketingiem i rynkiem pracy. Laureatami drugiej edycji Pilskiej Akademii Umiejętności zostali uczniowie drugiej klasy Zespołu Szkół Ekonomicznych w Pile, którzy opracowali wraz z właścicielką sklepu „Produkty Benedyktyńskie” strategię marketingową dla tego miejsca. Zwycięzcy: Klaudia Sokołowicz, Adrian Stachowicz oraz Gracjan Zygmunt otrzymali nagrodę główną w wysokości 1,5 tys. zł.