Nie każda firma może pochwalić się 25-letnią tradycją i doświadczeniem. Od ćwierć wieku taką ugruntowaną pozycję na pilskim rynku ma jednak właściciel sklepu z częściami motoryzacyjnymi – Feliks Brzeziński. Jego firma FB auto-części jest doskonałym przykładem na to, jak połączyć wieloletnie zaangażowanie w profesjonalną obsługę klienta i z roku na rok coraz bardziej urozmaicony asortyment.
1. Panie Feliksie - jak daleko sięga historia sklepu FB auto- części?
Oczywiście 25 lat wstecz, czyli 1993 r. Wspomnieć należy, że pierwsza nazwa firmy to "Filtron", potem "Filtron FB", a następnie "FB" auto- części. Pomimo upływu 25 lat nazwa Filtron do dzisiaj jest często używana przez klientów.
2. Dlaczego akurat branża motoryzacyjna?
Kiedy przymierzałem się do działalności gospodarczej chciałem wejść w gastronomię. Był to czas, gdzie powstawały różne punkty gastronomiczne i cieszyły się dużym zainteresowaniem mieszkańców. Gdy robiłem rozeznanie rynku kolega doradził mi, żebym założył sklep motoryzacyjny i nawiązał z nim współpracę. Spodobał mi się ten pomysł. Zacząłem interesować się tą dziedziną, trochę go podpatrywałem i w końcu zdecydowałem się. Z perspektywy czasu mogę powiedzieć, że wybrałem właściwie jak na moje możliwości i zainteresowania.
3. Czy 25 lat temu, kiedy powstał pomysł stworzenia sklepu FB auto-części przypuszczał Pan, że będzie on funkcjonował tak długo?
Tego nie da się założyć, chociaż robiłem wszystko by działalność się rozwijała. Mam wykształcenie techniczne i pedagogiczne, więc z handlem nie miałem do czynienia. Korzystałem z różnych szkoleń, każde z nich coś wnosiło i pomagało w rozwoju. Początkowo
mieliśmy tylko filtry i dwa rodzaje oleju. Wraz z rozwojem, wzrostem przychodów, różnymi zabiegami organizacyjnymi i marketingowymi poszerzaliśmy asortyment.
4. W jaki asortyment klient może zaopatrzyć się w Pana sklepie?
W szerokiej gamie prowadzimy: akumulatory, filtry (powietrza, oleju, paliwa, kabinowe i LPG), tłumiki i akcesoria układów wydechowych, oleje wszystkich popularnych marek (silnikowe, przekładniowe, hydrauliczne), klocki hamulcowe i tarcze, układy rozrządu, paski, wycieraczki, płyny (do chłodnic, spryskiwaczy, hamulcowe), świece, żarówki, elementy zawieszenia, smary i kosmetyki samochodowe. Ostatnio poszerzyliśmy gamę towarową o OPONY. Oprócz w/w grup towarowych realizujemy indywidualne zamówienia klientów. Współpracujemy z kilkoma hurtowniami. Niektóre z nich dostarczają towar 3 do 4 razy dziennie. Stąd czas realizacji zamówienia jest krótki - od kilku godzin do jednej doby.
5. Czy jest coś szczególnego co wyróżnia sklep FB auto-części?
Od początku staraliśmy się i dalej staramy się kierować mottem "nasz cel to zadowolony klient". Dlatego robimy wszystko by klient był zawsze usatysfakcjonowany. Zapewniamy szeroki asortyment, dobre ceny, doradztwo i kompleksową informację o poszczególnych towarach, miłą i fachową obsługę i pomoc w wymianie niektórych zakupionych towarów.
Więcej o FB auto-części w majowym odcinku Magazynu Motowizja:
Zapraszamy na stronę fbautoczesci.pl gdzie znajdziecie więcej informacji o produktach.