„Nie kłam medyka” to popularne hasło, którym lekarze, pielęgniarki i ratownicy proszą o mówienie prawdy o stanie zdrowia, czy kontaktach z chorymi. „Nie kłam technika” to prośba o to samo, ale gdy chcemy, by pracownik ASTA-NET wykonał usługę w naszym domu. Apelujemy również do osób młodszych, by pomogły starszym w opłacaniu rachunków.
Już na etapie przyjmowania zgłoszenia, konsultanci pytają klientów o stan ich zdrowia. Zazwyczaj ci mówią prawdę. Ale czy wszyscy? –Nie zawsze tak jest i technik ląduje na miejscu i okazuje się, że abonent jest chory, widać po nim symptomy jakiejś choroby. Są sytuacje, że jednak abonenci oczekują, żeby technik wszedł do mieszkania i zrealizował swój obowiązek. - wyjaśnia Jakub Kucharzewski, pełnomocnik zarządu ds. techniki ASTA-NET.
W takich przypadkach pracownicy odmawiają. Podobnie jak w przypadku, który miał miejsce niedawno. Mowa o kliencie pozostającym w kwarantannie. Nie poinformował on o tym technika, który miał usunąć usterkę. Sprawa wyszła na jaw przez przypadek. Stąd apel do abonentów,
aby maksymalnie wykorzystać możliwości, które daje kontakt zdalny. Zdecydowaną większość usterek pracownik firmy może usunąć na odległość podczas rozmowy telefonicznej. Firma rejestruje wzmożoną liczbę połączeń wykonywanych przez klientów. Rozmowy te są także coraz dłuższe. Część z nich bowiem sama woli unikać jakiegokolwiek kontaktu z obcymi. Niestety, wciąż jeszcze nie wszyscy są tak odpowiedzialni. Odpowiedzialnością jest także unikanie wychodzenia z domu. Od kiedy Biura Obsługi Klienta ASTA-NET są nieczynne, dla wielu przede wszystkim starszych osób problemem stało się opłacenie faktury za usługi. ASTA-NET zachęca, aby seniorzy zrezygnowali z wychodzenia w tym celu na pocztę, czy do banku i pozostali w domach i prosi o pomoc - ...osoby młodsze, bardziej obeznane w świecie internetu, w świecie online aby pokazały osobom starszym jak takich płatności dokonywać, albo dokonały takich płatności po prostu za te osoby - dodaje Bartosz Wicijowski, dyrektor sprzedaży i marketingu ASTA-NET.
Wpłaty w kasach Biur Obsługi Klienta to około 20 % płatności dokonywanych przez abonentów. Ponieważ cały czas zdarza się, że do biur przychodzą i odchodzą zawiedzeni klienci, przypominamy, że są one nieczynne do odwołania.
fot. Pixabay