Co to jest rollup reklamowy?
Na rynku istnieje wiele rodzajów nośników reklamowych. Wśród nich znajdziesz m.in. lekkie i niedrogie stojaki reklamowe. To bardzo popularne rozwiązanie może być wykorzystywane w każdej branży i w każdy miejscu. Rollup reklamowy składa się z kasety zwijającej oraz specjalnego materiału, na którym znajduje się wydruk. W tak prosty i designerski sposób poinformujesz klienta o dostępnych produktach, ofertach i usługach swojego przedsiębiorstwa.
Co wyróżnia rollupy?
Ogromną zaletą tego systemu jest to, że można go w dowolny sposób dopasować do swoich potrzeb. Istnieje możliwość stworzenia reklamy w trzech rozmiarach: 85 x 200, 100 x 200 oraz 120 x 200 cm. Dodatkowo decydujesz, czy wolisz wydruk jednostronny, czy dwustronny. Kolejny atut rollupów to ich niska cena w porównaniu do innych systemów promocyjnych. Atrakcyjny koszt nośnika wynika z niskich kosztów jego produkcji oraz ze stosowania ekonomicznych sposobów drukowania. Istnieje możliwość zamówienia samego wydruku, aby można było swobodnie wymieniać materiał w kasecie. W taki sposób jeszcze bardziej obniżysz wydatki przeznaczone na reklamę.

Jak zaprojektować roll up?
Podstawą skutecznego nośnika reklamy jest dobry projekt. Jesteś zainteresowany rollupem i masz już pomysł, jak mogłaby wyglądać Twoja reklama? Rozpocznij poszukiwania rzetelnej drukarni, jak np. OpenPrint, która specjalizuje się w druku rollupów. Aby zaprojektować rollup, odwiedź stronę internetową drukarni. Tam znajdziesz potrzebne informacje na temat wymaganej rozdzielczości grafiki, szerokości marginesów i spadów oraz stosowanej palety barw. To ważne wytyczne – dzięki nim wydruk będzie czytelny i dobrej jakości. Istnieje też możliwość skorzystania z usług studia graficznego drukarni. Specjaliści przygotują dobry projekt, a Ty zaoszczędzisz czas i nerwy!
Jak zamówić rollupy reklamowe?
Chcesz zamówić stojak reklamowy rollup? Wejdź na stronę internetową drukarni i wybierz interesujący Cię typ nośnika. Po kliknięciu w link zostaniesz przeniesiony do bardzo intuicyjnego kreatora tworzenia zamówienia. A co dalej?
- Zdecyduj, jakie parametry techniczne ma mieć stojak reklamowy.
- Określ nakład, jakiego potrzebujesz.
- Wybierz tryb produkcji – standardowy lub ekspresowy.
- Opłać zamówienie.
- Dołącz projekt rollupu – zrobisz to w panelu klienta.
- Czekaj na dostawę Twoich nośników.

Gdzie można wykorzystać rollup reklamowy?
Komentarze