Rollup – skuteczny nośnik reklamowy w niskiej cenie

22.04.2020   Autor: Reklama
997---280
Dobrze prowadzony marketing to prawdziwy skarb dla każdej firmy. Skuteczne promowanie działalności ma duży wpływ na rozwój przedsiębiorstwa, liczbę klientów, a także osiągane dochody. Obecnie prym wiedzie promocja online. Jednak nie warto rezygnować ze stacjonarnych rozwiązań, które również mają szerokie wykorzystanie w promocji. Poznaj rollup, czyli mobilną reklamę dla prawie każdej firmy.

Co to jest rollup reklamowy?
Na rynku istnieje wiele rodzajów nośników reklamowych. Wśród nich znajdziesz m.in. lekkie i niedrogie stojaki reklamowe. To bardzo popularne rozwiązanie może być wykorzystywane w każdej branży i w każdy miejscu. Rollup reklamowy składa się z kasety zwijającej oraz specjalnego materiału, na którym znajduje się wydruk. W tak prosty i designerski sposób poinformujesz klienta o dostępnych produktach, ofertach i usługach swojego przedsiębiorstwa.

Co wyróżnia rollupy?
Ogromną zaletą tego systemu jest to, że można go w dowolny sposób dopasować do swoich potrzeb. Istnieje możliwość stworzenia reklamy w trzech rozmiarach: 85 x 200, 100 x 200 oraz 120 x 200 cm. Dodatkowo decydujesz, czy wolisz wydruk jednostronny, czy dwustronny. Kolejny atut rollupów to ich niska cena w porównaniu do innych systemów promocyjnych. Atrakcyjny koszt nośnika wynika z niskich kosztów jego produkcji oraz ze stosowania ekonomicznych sposobów drukowania. Istnieje możliwość zamówienia samego wydruku, aby można było swobodnie wymieniać materiał w kasecie. W taki sposób jeszcze bardziej obniżysz wydatki przeznaczone na reklamę.
Stojak reklamowy rollup double
 
Jak zaprojektować roll up?
Podstawą skutecznego nośnika reklamy jest dobry projekt. Jesteś zainteresowany rollupem i masz już pomysł, jak mogłaby wyglądać Twoja reklama? Rozpocznij poszukiwania rzetelnej drukarni,  jak np. OpenPrint, która specjalizuje się w druku rollupów. Aby zaprojektować rollup, odwiedź stronę internetową drukarni. Tam znajdziesz potrzebne informacje na temat wymaganej rozdzielczości grafiki, szerokości marginesów i spadów oraz stosowanej palety barw. To ważne wytyczne – dzięki nim wydruk będzie czytelny i dobrej jakości. Istnieje też możliwość skorzystania z usług studia graficznego drukarni. Specjaliści przygotują dobry projekt, a Ty zaoszczędzisz czas i nerwy!
Jak zamówić rollupy reklamowe?
Chcesz zamówić stojak reklamowy rollup? Wejdź na stronę internetową drukarni i wybierz interesujący Cię typ nośnika. Po kliknięciu w link zostaniesz przeniesiony do bardzo intuicyjnego kreatora tworzenia zamówienia. A co dalej?
  1. Zdecyduj, jakie parametry techniczne ma mieć stojak reklamowy.
  2. Określ nakład, jakiego potrzebujesz.
  3. Wybierz tryb produkcji – standardowy lub ekspresowy.
  4. Opłać zamówienie.
  5. Dołącz projekt rollupu – zrobisz to w panelu klienta.
  6. Czekaj na dostawę Twoich nośników.
Cały proces zajmuje nawet kilkanaście minut. Nic dziwnego, że rollupy są tak popularne, skoro ich stworzenie jest tak proste, a zarazem niedrogie!
Stojak reklamowy rollup
 
Gdzie można wykorzystać rollup reklamowy?
Rozważ zakup stojaka reklamowego rollup, jeśli potrzebujesz systemu, który będzie lekki oraz łatwy do zamontowania na miejscu. Dzięki kasecie rolującej nie tylko łatwo ustawisz rollupy, ale również szybko je złożysz. Z uwagi na ich niewielkie rozmiary można je swobodnie przenosić. Z kilku nośników reklamy stworzysz prawdziwy system promocyjny Twojego przedsiębiorstwa. Rollup rewelacyjnie sprawdzi się podczas eventów branżowych, targów firmowych, szkoleń, wystąpień czy konferencji. Wysokiej jakości wydruk na trwałym materiale będzie czytelny nawet z dużej odległości, więc reklama na pewno zostanie zauważona. Potencjał tego nośnika możesz wykorzystać również w swoim miejscu pracy. Stojak promocyjny zmieści się nawet w małym biurze. Ustaw go przy ścianie lub w witrynie okiennej, a zachowasz spójny i profesjonalny wygląd wnętrza.
 
 
 
 

Spodobał Ci się ten artykuł? Podziel się nim:

© Copyrights 2019 asta24.pl Agencja Interaktywna Sun Group