W zajęciach biorą udział uczniowie klas drugich i trzecich z Zespołu Szkół przy Teatralnej, Zespołu Szkół Technicznych, Zespołu Szkół Budowlanych, I LO im. Marii Skłodowskiej–Curie oraz II LO ZS im. Stanisława Staszica w Pile.
- Przy wsparciu nauczycieli przygotowują plan marketingowy oraz film reklamowy dla pilskich firm w nieco innych warunkach gospodarczych niż te sprzed 6 miesięcy. Wymaga to od uczniów ponownego podejścia do celu marketingowego i zaproponowania być może całkiem innych form promocji, dostosowanych do aktualnych warunków oraz z wykorzystaniem doświadczenia przedsiębiorców z ostatnich, trudnych dla gospodarki miesięcy - tłumaczy Paulina Bryszkiewicz z Inwestparku w Pile.
Każdy z uczestników otrzyma nagrodę pieniężną w wysokości 100 zł oraz nagrodę książkową, natomiast uczniowie wchodzący w skład zwycięskiego zespołu otrzymają dodatkowo nagrodę główną – po 500 zł dla ucznia oraz puchar dla szkoły.
fot. Pilska Akademia Umiejętności
Komentarze
Zobacz także