Właściciel sklepów Biedronka – Jeronimo Martins Polska - zamieszczał regulaminy promocji z opóźnieniem, a w sytuacji, gdy nie odpowiadał na reklamacje z nimi związane w ustawowym terminie 30 dni, nie uznawał roszczeń konsumentów. Zdarzały się sytuacje, że przedsiębiorca informował w reklamach i materiałach promocyjnych, że szczegóły akcji można poznać wchodząc na jego stronę internetową, tymczasem regulaminów tam nie było lub pojawiały się z opóźnieniem – nawet w ostatnim dniu akcji. Do UOKiK wpływały skargi konsumentów na akcje promocyjne organizowane przez Biedronkę.
Ruszył konkurs dla konsumentów i będzie dostępny on-line na stronie BIEDRONKI. Po zapoznaniu się z prawami klientów obowiązującymi podczas dokonywania zakupów, konsumenci będą mogli rozwiązać test i uzyskać bon na zakupy w sieci Biedronka o wartości 15 zł.
Regulamin konkursu dostępny jest na stronie sieci sklepów Biedronki.
opr. UOKiK
Komentarze
Zobacz także