Jakie mamy prawa jako konsumenci? Czy towar można reklamować bez paragonu oraz co zrobić z nietrafionym prezentem? M. in. na te pytania odpowiadać będą w najbliższą sobotę w galerii VIVO powiatowi rzecznicy konsumentów. Porady są bezpłatne.
- Jeżeli ktokolwiek kto jest konsumentem ma problem z przedsiębiorcą, ze sprzedawcą z towarem zakupionym w Internecie, to może przyjść i uzyskać bezpłatnie taką poradę, w której my pokierujemy, powiemy czego można żądać, na jakiej podstawie, jakie dalsze kroki ewentualnie podjąć, w celu wyegzekwowania
swoich ewentualnych roszczeń - mówi Joanna Michowska, powiatowy rzecznik konsumentów w Pile.
Jak podkreślają rzecznicy konsumentów przedświąteczny zakupowy szał nie zawsze sprzyja naszym przemyślanym decyzjom. Dla niektórych sklepów z kolei, to szansa na oferowanie fałszywych promocji czy okazji. Powiatowi rzecznicy konsumentów z Piły i Czarnkowa, będą udzielać porad w trakcie dyżuru w galerii VIVO w sobotę w godzinach od 11 do 15. Powiatowy rzecznik konsumentów, przyjmuje także interesantów w poniedziałki i środy 13:30-15:30 oraz czwartki i piątki 7:30 – 15:30 w Starostwie Powiatowym w Pile.