– Mielimy całą drogę – tak to potocznie możemy powiedzieć. Stanowi to naszą podbudowę i na tej podbudowie konstruujemy dalsze warstwy, uzyskując w ten sposób efekt wzmocnienia tej nawierzchni. Tutaj mieliśmy luksus, jeśli chodzi o prowadzenie robót, oczywiście z korzyścią dla samej drogi, bo unikamy tutaj wszelkiego rodzaju połączeń na krawędzi. Mogliśmy sobie na to pozwolić. Wcześniej prowadziliśmy przebudowę tej drogi od strony Krajenki – tłumaczy Paweł Katarzyński, dyrektor Wielkopolskiego Zarządu Dróg Wojewódzkich w Poznaniu.
Remont na drodze wojewódzkiej nr 190
27.04.2023 Autor:
Mateusz Manthai
– Mielimy całą drogę – tak to potocznie możemy powiedzieć. Stanowi to naszą podbudowę i na tej podbudowie konstruujemy dalsze warstwy, uzyskując w ten sposób efekt wzmocnienia tej nawierzchni. Tutaj mieliśmy luksus, jeśli chodzi o prowadzenie robót, oczywiście z korzyścią dla samej drogi, bo unikamy tutaj wszelkiego rodzaju połączeń na krawędzi. Mogliśmy sobie na to pozwolić. Wcześniej prowadziliśmy przebudowę tej drogi od strony Krajenki – tłumaczy Paweł Katarzyński, dyrektor Wielkopolskiego Zarządu Dróg Wojewódzkich w Poznaniu.