Abonament był testowany od lutego. Teraz będzie wdrażany także w Polsce. W płatnym abonamencie mieszczą się dodatkowe usługi. Social media pozostaną darmowe.
Abonament – jak podał InnPoland – będzie kosztował 65 zł miesięcznie i 80 zł przy aplikacjach mobilnych w sklepach iOS i Android. Co za to dostaniemy?
· Plakietkę jak z Twittera potwierdzającą, że jesteśmy prawdziwą osobą,
· zwiększenie bezpieczeństwa konta,
· bezpośredni kontakt z zespołem Meta, czyli i lepsze reakcje na m.in. niesłusznie bany czy problem z kradzieżą tożsamości
· inne specjalne funkcje, m.in. naklejki do wykorzystania w Rolkach i Stories na Insta i Facebooku.
Jakie jeszcze korzyści będziemy mieli z subskrypcji?
Będą to m.in. zwiększone zasięgi w social mediach i większa widoczność użytkowników w płatnym programie.
Żeby skorzystać z usługi trzeba ukończyć 18 lat i mieć wcześniejszą historię korzystania z platform Mety. Zakup nie będzie dostępny dla nowo utworzonych kont.
Kiedy zobaczymy konkurenta Twittera?
Jak powszechnie wiadomo, firma Marka Zuckerberga pracuje także nad platformą do krótkich wiadomości tekstowych. Ma to być konkurencja dla Twittera. Kryzys, jaki ten przeżywa od czasu przejęcia przez Elona Muska, sprawił, że nowa platforma może zadebiutować szybciej niż planowała to Meta. Konkurencja Twittera – dodajmy – to aplikacja do krótkich wiadomości tekstowych. Żeby się w niej zalogować, wystarczy konto na Instagramie.
fot. iStock
Komentarze
Zobacz także