W jakich branżach warto zainwestować w smycze reklamowe? Podpowiadamy

23.04.2024   Autor: Artykuł sponsorowany
---
W jakich branżach warto zainwestować w smycze reklamowe? Podpowiadamy
 
Jednym z najchętniej zamawianych gadżetów marketingowych są smycze reklamowe z logo. Nic dziwnego – są praktyczne i uniwersalne, a do tego można je spersonalizować zgodnie z własnymi potrzebami. Poniżej prezentujemy branże, w jakich sprawdzą się najlepiej. Sprawdź nasze podpowiedzi!
 
Co wyróżnia smycze reklamowe z nadrukiem na tle innych gadżetów?
 
Właściwie przygotowane smycze reklamowe będą nie tylko wizytówką Twojej firmy, ale i przedmiotem, który można praktycznie wykorzystać – do zawieszenia karty dostępu, kluczy, identyfikatora itd. To istotne, ponieważ klienci cenią sobie produkty nie tylko ładne, ale przede wszystkim funkcjonalne. Jakimi jeszcze zaletami wyróżniają się te gadżety? Mają małe rozmiary i są lekkie, więc łatwo je magazynować i transportować. Coś jeszcze? Tak, są tanie! Musisz pamiętać nie tylko o wyborze konkretnego modelu zamawiając smycze reklamowe z tampogadzet.pl.
 
Mogą to być np. smycze reklamowe dwustronne, refleksyjne, ale i spersonalizowane, by Twoje gadżety wyróżniały się na tle konkurencji.
 
W jakich branżach smycze reklamowe sprawdzą się najlepiej?
 
Chociaż takie produkty można uznać za uniwersalne i sprawdzą się w wielu firmach, skupimy się na tych branżach, w których ich zastosowanie jest najczęściej wykorzystywane. Oto nasza lista.
 
  1. Branża eventowa
 
Tutaj zastosowań jest wiele – możemy przygotować np. smycze z nazwą oraz datą wydarzenia i dodać swoje logo, które już stale będzie się z nim kojarzyło. W takim wypadku smycze mogą trafić do uczestników razem z wejściówkami, ale sprawdzą się też jako wyposażenie m.in. ekipy technicznej, ochrony, czy samych artystów występujących na koncercie lub innym wydarzeniu.
 
  1. Branża edukacyjna
 
Jeśli Twoja firma zajmuje się organizacją szkoleń, konferencji, warsztatów itp. smycze można wykorzystać albo podczas konkretnych wydarzeń, albo jako gadżet dodawany do pakietów z materiałami szkoleniowymi. Jeśli w smycze z identyfikatorami wyposażymy uczestników np. konferencji, organizacja będzie przebiegała sprawniej, szczególnie jeśli w danym miejscu odbywa się więcej podobnych wydarzeń edukacyjnych – każda osoba będzie mogła lepiej się odnaleźć np. dzięki takiemu samemu kolorowi smyczy.
 
  1. Branża hotelarska i turystyczna
 
Smycze doskonale sprawdzą się jako upominek dla uczestników wycieczek, ale przede wszystkim przydadzą się personelowi. Wszelkiego rodzaju klucze muszą być pod ręką, a smycz utrudnia ich zgubienie. Dzięki naszemu gadżetowi również identyfikatory wraz z imieniem, nazwiskiem czy zajmowanym stanowiskiem będą też stale widoczne dla klientów.
 
  1. Branża technologiczna
 
Firmy działające w tym obszarze nierzadko spotykają się na różnego rodzaju targach, konferencjach lub uczestniczą w specjalistycznych szkoleniach, gdzie czasem wręcza się pakiety związane z danym wydarzeniem. W wypadku tej branży warto pamiętać, że tego typu firmy często realizują projekty, które obejmują dane chronione i są objęte ograniczeniem dostępu. Dlatego normalną praktyką jest posiadanie specjalnej karty dostępu do konkretnego pomieszczenia czy piętra – tutaj również doskonale sprawdzą się firmowe smycze.
 

Solidne zapięcie i wytrzymałe tworzywo w jasnym, niebieskim kolorze
 
  1. Branża medyczna
 
Pracownicy szpitali, przychodni czy placówek medycznych również mają dostęp do danych wrażliwych, więc normą stało się wyposażanie ich w identyfikatory, a w konkretnych przypadkach również w karty pozwalające na wejście na konkretny obszar placówki.
 
Smycze reklamowe sprawdzą się w wielu branżach, ponieważ są bardzo funkcjonalne i chętnie wykorzystywane przez obdarowane nimi osoby.
 

Spodobał Ci się ten artykuł? Podziel się nim:

© Copyrights 2019 asta24.pl Agencja Interaktywna Sun Group