Jednym z najchętniej zamawianych gadżetów marketingowych są smycze reklamowe z logo. Nic dziwnego – są praktyczne i uniwersalne, a do tego można je spersonalizować zgodnie z własnymi potrzebami. Poniżej prezentujemy branże, w jakich sprawdzą się najlepiej. Sprawdź nasze podpowiedzi!
Co wyróżnia smycze reklamowe z nadrukiem na tle innych gadżetów?
Właściwie przygotowane smycze reklamowe będą nie tylko wizytówką Twojej firmy, ale i przedmiotem, który można praktycznie wykorzystać – do zawieszenia karty dostępu, kluczy, identyfikatora itd. To istotne, ponieważ klienci cenią sobie produkty nie tylko ładne, ale przede wszystkim funkcjonalne. Jakimi jeszcze zaletami wyróżniają się te gadżety? Mają małe rozmiary i są lekkie, więc łatwo je magazynować i transportować. Coś jeszcze? Tak, są tanie! Musisz pamiętać nie tylko o wyborze konkretnego modelu zamawiając smycze reklamowe z tampogadzet.pl.
Mogą to być np. smycze reklamowe dwustronne, refleksyjne, ale i spersonalizowane, by Twoje gadżety wyróżniały się na tle konkurencji.
W jakich branżach smycze reklamowe sprawdzą się najlepiej?
Chociaż takie produkty można uznać za uniwersalne i sprawdzą się w wielu firmach, skupimy się na tych branżach, w których ich zastosowanie jest najczęściej wykorzystywane. Oto nasza lista.
- Branża eventowa
Tutaj zastosowań jest wiele – możemy przygotować np. smycze z nazwą oraz datą wydarzenia i dodać swoje logo, które już stale będzie się z nim kojarzyło. W takim wypadku smycze mogą trafić do uczestników razem z wejściówkami, ale sprawdzą się też jako wyposażenie m.in. ekipy technicznej, ochrony, czy samych artystów występujących na koncercie lub innym wydarzeniu.
- Branża edukacyjna
Jeśli Twoja firma zajmuje się organizacją szkoleń, konferencji, warsztatów itp. smycze można wykorzystać albo podczas konkretnych wydarzeń, albo jako gadżet dodawany do pakietów z materiałami szkoleniowymi. Jeśli w smycze z identyfikatorami wyposażymy uczestników np. konferencji, organizacja będzie przebiegała sprawniej, szczególnie jeśli w danym miejscu odbywa się więcej podobnych wydarzeń edukacyjnych – każda osoba będzie mogła lepiej się odnaleźć np. dzięki takiemu samemu kolorowi smyczy.
- Branża hotelarska i turystyczna
Smycze doskonale sprawdzą się jako upominek dla uczestników wycieczek, ale przede wszystkim przydadzą się personelowi. Wszelkiego rodzaju klucze muszą być pod ręką, a smycz utrudnia ich zgubienie. Dzięki naszemu gadżetowi również identyfikatory wraz z imieniem, nazwiskiem czy zajmowanym stanowiskiem będą też stale widoczne dla klientów.
- Branża technologiczna
Firmy działające w tym obszarze nierzadko spotykają się na różnego rodzaju targach, konferencjach lub uczestniczą w specjalistycznych szkoleniach, gdzie czasem wręcza się pakiety związane z danym wydarzeniem. W wypadku tej branży warto pamiętać, że tego typu firmy często realizują projekty, które obejmują dane chronione i są objęte ograniczeniem dostępu. Dlatego normalną praktyką jest posiadanie specjalnej karty dostępu do konkretnego pomieszczenia czy piętra – tutaj również doskonale sprawdzą się firmowe smycze.
Solidne zapięcie i wytrzymałe tworzywo w jasnym, niebieskim kolorze
- Branża medyczna
Pracownicy szpitali, przychodni czy placówek medycznych również mają dostęp do danych wrażliwych, więc normą stało się wyposażanie ich w identyfikatory, a w konkretnych przypadkach również w karty pozwalające na wejście na konkretny obszar placówki.
Smycze reklamowe sprawdzą się w wielu branżach, ponieważ są bardzo funkcjonalne i chętnie wykorzystywane przez obdarowane nimi osoby.