Hans Nielsen ambasadorem grupy ASTA. Legendarny żużlowiec, a obecnie menadżer pilskiej Polonii, został twarzą wszystkich naszych spółek.
W piątek menadżer pilskiej Polonii zamienił tor żużlowy na telewizyjne studio. Hans Nielsen brał udział w licznych sesjach: foto i wideo.
- To przyjemność pracować z grupą Asta. Z pozostałymi firmami również, bo to bardzo ważne dla pilskiego żużla, żeby współpracować z takimi przedsiębiorstwami jak Asta, żeby dbać o rozwój marketingu wokół klubu - tłumaczy Duńczyk.
A współpraca z takim nazwiskiem jak Nielsen, na pewno może w tym rozwoju pomóc. W tym roku mija 25 lat od zakończenia kariery żużlowej przez Duńczyka, a mimo to wielu kibiców nadal go pamięta.
- Mamy świadomość, że Hans Nielsen to jest bardzo mocny brand, bardzo mocna osobowość. Wieloletni mistrz świata, mistrz Polski, bardzo znana postać
w regionie - mówi Krzysztof Burmer, dyrektor sprzedaży i marketingu w ASTA-NET.
- Zarówno marketingowo zupełnie nowe otwarcie, jeżeli chodzi o kwestie możliwości. A jeżeli chodzi o sportowe rzeczy, to chyba widać po pierwszych meczach i po atmosferze w drużynie. Jesteśmy bardzo zadowoleni z tego, jak Hans to sobie zorganizował - mówi Dariusz Słowiński, wiceprezes Polonii Piła.
A dzisiaj menadżer Polonii Piła pojawi się już tylko na torze. O 14.00 rozpoczną się derby Wielkopolski. Pilanie podejmują na swoim torze gości z Gniezna.
Komentarze
Zobacz także